måndag 8 augusti 2011

Varning! Jag skrev för många ''Men'' i inlägget. Sorry


Snart är sommaren slut, se ni att löven har börjat bli gula och falla. Buhu, men samtidigt skönt. Over to the next, det är inte så länge kvar till nyår om man tänker efter. Om ungefär 4 månader, sjukt hur fort året har gått. Men i alla fall haha, imorgon ska jag upp tidigt eftersom jag ska iväg och samla in lite pengar till Unicef. Det blir en lång dag på Skansen tror jag. Hoppas verkligen att vi får in cash men jag ska verkligen kämpa och se så söt ut så möjligt med bössan, hmm vi får se hur det går men om ni får syn på mig så kan ni mer än gärna slänga i några kronor i bössan. Jag är fett taggad, vill verkligen att bössan ska bli full men Stockholmarna är dryga människor så vad ska man säga.
I alla fall, tänkte springa ner till centrum och köpa cigaretter. Ha det gött. Ciaaaoo!

Inga kommentarer: