onsdag 18 april 2012

Sur

Okej, idag har varit en skit dag. Som vanligt när det gäller mina dagar. Barca förlorade. Väntade 30 på tunnelbana på väg hem och fick promenera i 15 min för att komma hem. Jo men min dag har varit bra! Jättebra, super fucking awesome. 
Jag hatar mitt liv just nu, jag hatar allt och alla. Okej nej men jag är snäll. Just nu; inte så snäll. Jag är hungrig orkar inte gå göra en macka till mig själv, käkade pizza för två timmar sen men är hungrig nu. Pallar inte sova, är för arg för att sova. Mitt hjärta är sönder delad men det är lugnt ändå. Gud snälla, hjälp mig genom det här fan. Åh nu snackar jag bara bullshit men helvete jag är så sur! Mina dagar alltså. Jag är deppig hela tiden men jag älskar mitt liv ändå. Jag typ deppar över saker som jag egentligen ska sluta tänka på. Så jävla ovärt att lida för något som är helt onödigt. Töntigt och skit. Jag behöver en rebound nu! Ge mig en reffbound snälla någon. Någon som kan vara där för mig, en mjukis kille. Blä döööö! 
Värst av allt är att jag inte får någon jävla sömn, jag kan inte sova om nätterna längre. Blä ska gå äta nu. Hej
''Hate when u get attached to someone and when they leave u, u just feel lost'' 

Inga kommentarer: