måndag 2 april 2012

Die relationship die!

Jag orkar inte med alla förhållanden längre, alla skaffar förhållande. Helevete, okej det är inte så roligt att vara ensam varg haha så det är okej för mig att skriva om att förhållanden är skit för att jag själv inte har någon. Jag hatar dom, dom är överallt och mina ögon orkar inte. Vart man än går så ser man någon håller varandra i handen och kysser varandra. Snälla gör det någon annanstans inte här, please vill bara gråta. Förhållande statusar är ändå värst för oss forever alone folk, jag blir jätteglad för deras skull men jag blir ju för fan deppig av alla förhållande statusar och ''Åh jag älskar dig'' hit och dit. Käften människor, säg det till henne istället för att skriva det så att alla vet. Ingen bryr sig bro, DIE RELATIONSHIP DIE! 
(Jag är på mens humör, klockan är 7 på morgonen) 

Inga kommentarer: