måndag 26 mars 2012

Jag gör allt annat än det jag egentligen SKA göra, tycker verkligen inte om matte därför har jag det väldigt svårt att fokusera. Är mer sugen på att göra samhällsuppgiften jag fick idag men jag har omprov imorgon i matte så jag måste väl plugga på matte. Inte så jätte roligt och det går skit! Jag har fastnat grovt.. Kommer ingenstans.
Nej men fan nu ska jag hata lite känner jag. Jag hatar på allt just nu, hatar, hatar och hatar. Jag går runt och hatar på livet, finns ingen bra film och se, när jag kom hem tex så skulle jag plugga men nej vad gör jag istället? Jo kollar repris på en fotbollsmatch. Där gick 90 minuters plugg tid och sen när matchen var slut jo då jag gick jag och köpte godis, Shazada ringde och sa att hon var påväg hem så jag väntade på henne vid tunnelbanan träffade henne. Kom hem, klockan hann bli sju, kände att jag var hungrig så jag åt i för många minuter. Satte äntligen igång med matten vid åtta, gick skit bra och jag kände mig som en Boss i några minuter tills jag fastnade på dom svårare talen och så har jag fastat på varenda jävla tal. Nu kommer jag ingenstans, kul va?
Story of my life.. Should I tell it again? 

Inga kommentarer: