måndag 12 mars 2012

Drygt

Kände att förra inlägget var lite dryg sådär men jag är verkligen sur hela tiden typ.. Det känns inte bra det här, men jag har deppat så mycket dom senaste månaderna. Okej.. Jag har deppat riktigt mycket dom senaste månaderna, ingenting känns att vara på plats längre. Har känt mig tom av någon anledning, lyssnat på depp musik och bara hatat. Det har varit såhär i månader nu, vad ska jag göra? Heh vi alla har perioder i livet, man behöver inte vara glad hela tiden eller hur? Jag måste verkligen rycka upp mig själv. Fan lite färg i livet behöver jag.. Lite glädje och leende haha. Vart kan man få tag på de? Hade världens kraft när jag började skolan men nu har all energi tagit slut känner jag.. Eller den tog slut ungefär två månader innan nyårn, nu är jag slut som en människa haha nej då men jag ta tag i saker igen, måste verkligen få vissa saker gjort. Jag skulle nog må bättre av det. Just nu känns det bara som att jag låter saker bara var, gör dom viktigaste och skiter i resten. Inte mig alls.. Men nu fan alltså! As skönt också att jag inte har så mycket plugg i veckan eller inte än så länge i alla fall, ändå bara måndag. Några läxor lär jag väl få nu i veckan som måste göras men annars så är det inga prov på G det är lugnt. Nästa vecka har jag fullt upp så där kommer jag springa som en galning, lika bra. Bättre än att lata eller festa, ska försöka läsa lite också.

Inga kommentarer: