onsdag 14 mars 2012

LOL

Jag vill ha sommar nu! Bjuder på en bild på mig från somras, såg rätt trött ut på bilden men var nog rätt så trött också när den togs. I alla fall, jag har precis lämnat in samhällsuppgiften, skit skönt tänkte sova lite också men vill gärna sitta lite längre och surfa lite heh. Jag tycker verkligen inte om min skoldator, två filer har försvunnit och de var dom viktiga filerna också, fuck måste göra om allt igen. Nice, tror halva min själ består av otur men vad ska man göra. Jag har chillat galet igen, sovit ut och tagit det lugnt hela dagen. Imorgon väntar en annan lång dag wiho. Tre långa lektioner, soft. Slutar halv fem, kommer vara helt död efter skolan så jag lär väl däcka direkt när jag är hemma. Ska fan sluta ha ett socialt liv och fylla skallen med plugg eller? Tror jag har skrivit det förut men det går inte så bra helt ärligt. Nästa vecka har jag i alla fall något att se framemot, ska frisk skrivas. Det skulle jag har gjort för några månader tillbaka men det har inte blivit av eftersom tider inte klickade riktigt men nu så. Skit skönt, egentligen har jag inte så bråttom med att frisk skriva mig för jag känner mig frisk så jag är nöjd men det är riktigt nice och få det på papper typ. Så det ser man verkligen framemot. Nej, det var inte så mycket för mig tänkte checka in på tumblr lite. www.pramme.tumblr.com :D

Inga kommentarer: