söndag 11 mars 2012

:D


Halloj! 
Hade äckligaste drömmen på väldigt länge, fy fan! Det är rätt tidigt på morgonen jag skriver inlägget men kan verkligen inte sova mer. Jag ska ändå upp om en timme så passar på duscha så länge hehe tog nyss en vaniljbulle till frukost, rätt så bra frukost eller? Ska käka sen innan jag går också annars kommer jag dö till lunch. Idag slutar jag halv fem, helvete då! Sen vidare på möte med Unicef halv sex och jag avslutar min dag med att däcka framför en bra fotbollsmatch. Det blir skit bra, trist om jag däckar innan bollen börjar. Ska man se Arsenal-Newcastle eller Villarreal-Getafe? Svårt.. Blir nog La Liga i alla fall :P  
Den här skoldagen ser jag tyvärr inte framemot, spanska och historia är bra men matteprov på slutet känns inte sådär jätteroligt och ha men vad fan, det är bara att köra hårt!

Inga kommentarer: