lördag 10 mars 2012

Helg


Idag ska lillebroshan firas, han fyllde fyra år för två dagar sen så nu ska han ha födelsedags kalas här hemma. Skojigt, hemma blir jag nog ikväll om jag inte dra på fest senare på kvällen, vi får se om jag orkar. Tanken var att jag skulle plugga igår efter skolan men jag satt fast inne på Skype med väldigt konstiga människor. Fattar faktiskt inte att jag blev kvar därinne i den där jävla gruppen så länge, men nåt måste man ju göra. Ångrar nu att jag slösade 5 timmar av min fredagskväll inne på Skype (Facebook och annat) när jag egentligen kunde suttit och pluggat till matte provet på måndag. Bad!
Vaknade för flera timmar sen men nu ska jag fan vakna på riktigt, ta en dusch fixa till mig lite innan barnen kommer, ser ut som ett spöke heh. Lika bra, kan vara kalasets clown. Nämen vad fan, jag är fan helt slut som en människa haha. Helt jävla slut som en människa men jävligt glad ändå fick ett mejl från min behandlare om att jag ska skriva ner en tid för friskskrivning, skulle fått det här gjort för ungefär 6 månader sen men det har inte blivit av. Nu så fan, helvete så sjukt nice. Pappret ska ramas in helt klart, jag är skit glad så jag orkar inte. 
Jag ska fråga om någon vill följa med när jag friskskrivs också, käka gott efteråt på nåt ställe. Låter skojigt. 
Förresten bjuder på en skit snygg bild på mig själv, visst är jag fett snygg *blink* *blink*
HOST hahahaha

Inga kommentarer: