måndag 12 mars 2012


Bjuder på en skit snygg bild på mig, visst är jag snygg? Posar sådär fint med ögonen och ank-munnen är standard. Blä känner mig skit idag, honestly. Rent skit känner jag mig idag, ofräsch och äcklig. Först så failar man på matte provet och sen så väntar man på ett möte som man inte ens ska ha haha det visade sig att vara den 13:e. Jo men smart skulle jag nog lätt säga att jag är eller? Dessutom en jävla lång dag idag, från halv åtta till halv fem plus en timme extra. Kom hem gissa vem som är död? Förresten så missade jag matchen, helvetes jävla skit. Skärpning, jag vill jätte gärna se fotboll men glömmer alltid, har ingen koll längre. Nu är det försent, måste duscha och gå lägga mig nu. Vad fan har jag gjort sen jag kom hem? Inte ett skit ändå så missar jag den, visste att det skulle bli så jävla facebooks fel. 
Shit vad jag har gått runt och surat idag, inte okej stackars människor. Imorgon blir en lång dag med, åker hem direkt efter skolan och sen iväg två timmar efter på möte sen ska jag och Caroline åka till Frida och mysa. Det låter bra, sen hem till sängen. Ska försöka ta mig hem vid 22 så jag kan sova direkt efter! Jag har knapp sovit nåt dom senaste dagarna. Helt ärligt, kan inte sova så mycket som jag har gjort innan, fattar ej varför. Men nog om mig nu ska vi snacka om allmänheten tycker jag. Börjar med vädret.. Galet fint, våren är på väg och sommaren är snart här. Jag ska bara chilla galet i sommar. Bli brun som fan och bara chilla, vill ha ett jobb också så man drar in lite cash men det har jag sagt länge men finns ju inga jobb och få men nej ska inte planera, tycker ej om planer. 

Inga kommentarer: